阿比-艾莉爸爸 成長歷奇

Stories about me, my family and my daughters, Abigail & Eliana.

Abigail Jackline--Father's joy. To Connie and me, Abigail is a wonderful blessing from God, our precious jewel. God blessed us with Abigail as Connie and I went through the journey of infertility.

Eliana Faith--God answers. God hears our cries and heals us not only emotionally, but He also gives us Eliana, a precious gift, as a sign of his faithfulness.

Sunday, May 13, 2007

不一樣的母親節

母親節快樂!

在此要多謝我媽媽!因為媽媽時常記念著在香港的我一家和弟弟。第一年做嬤嬤啦!^_^
我亦要多謝阿比媽媽的媽媽,時常抽空探望阿比和阿比媽媽,恭喜你今年慶祝做婆婆啦!

當然,今天亦是Agent S'Connie第一年做媽媽,今天對她可算是不得了!因為阿比bb從教會回家後便哭過沒了!阿比媽媽的午睡也不能好好休息......唉!

幸好在晚上夫婦組的弟兄姊妹都來了我家一起吃飯,他們的到來為阿比媽媽分擔了不少壓力。而我亦因他們的到來預備了豐富的晚餐,有蒜茸蒸龍蝦及白汁海鮮意粉,yummy!大家食得開心,又傾得開心,難得今晚大家都有空,what a celebration!^_^

2 comments:

  1. 阿比爸爸,更難得是我們吃了大餐沒有肚子痛!感謝天父保守,也許衪知道我們今天已有使命,沒有給我們肚子作考驗吧!哈哈!

    ReplyDelete
  2. 我和Connie痾了多次,真要命!~_~

    ReplyDelete

Abby's Adoption Story on TVB